tisdag 20 november 2007

Torrbollar!!




Japp.. det är NI som är torrbollar!! Förutom Nico, han är den ända som kommenterar...

Ni kan väl iaf skriva nåt sånt här:


"Oooh va fint det blev på the Grove"


"Fan va bleka ni har blivit"


"Hej! Jag va också ute ihelgen, och Kalle bjöd mig på en shot, sen blev han pissed off, när jag inte ville ge honom en puss på kinden för den"


"Jag har jobbat arslet av mig! Nu har jag tjänat massa pengar så att jag kan komma och hälsa på er! :) ps. har köpt några julklappar också ds."



Om ni vill veta hur vi har det här borta, är det bäst at ni skärper er!

5 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA jag har kommenterat förut :@ siiipon

okej just nu sitter jag o pluggar, men känner mig tvingad till o kommentera fastän jag inte har tid...
o på tal om julklappar, vad önskar ni er?

puss o kram lovers

Anonym sa...

Kommentar:
Ja, torrboll blir man när depressionen kommer med vintern. Less på det mesta just nu, så blir det när solen går ner klockan 13:00 och när man får cp omöjliga uppgiter i skolan.
Men hos er ser allt tip top, vill hälsa på men får nog vänta till i vår iallafall.
Ska be Janna kommentera..

Kyss og klem KATJA

Anonym sa...

men man skriver ju ändå bara samma sak. men jag är iaf inne o läser hela tiden. kollar på alla fina bilder o blir så jävla avundsjuk.. buhuu.. här hemma e de SVINKALLT! snälla söta ni, sola för mig också för just nu e jag så blek så jag vill dö! de går bra i skolan o jobbar massor men i helgen e jag ledig o ska festa! ut med klassen imorn o på lördag fyller selma år. annika ska komma upp till mig så de blir skoj. katja, du har ju inte ens sett min lägenhet.. =( saknar dig massor. ha de underbart nu o jag lovar att jag ska kommentera mer. massor med pussar från maja

Anonym sa...

just de wille hälsar jättemycket! puss igen från maja

Anonym sa...

Hej gumman!! Fölåt att ja inte skriver så mycket, ska bli bättre, lovar! Miss u min furby å ja önskar att du kunde följa me till Sälen efter nyår! När planeras det åka hem då? Puss puss //annika